hejhej :D

hejhej :)
nu sitter jag och kollar lite :P 
har pluggat i typ 567654 timmar känns det som :P
vi har svenska tills imon då vi skulle intevjua någon :P
haha jag intervjuade adam :P
sen har vi so
och tyska läxa.. <3
imon är det sista dagen jag går i skolan den här veckan
för vi ska ha dagsverke på fredag då man samlar in
pengar till pakistan :)
i helgen vet jag inte direkt vad jag ska göra , hittar
väl alltid på nåt kul :P <3
jag vet inte vad jag ska skriva om så har du nåt förslag
får du gärna säga det :D <3
haha jag har ingen header än men ska fixa det :P
hoppas på att lisa kan fixa det :D haha <3
aa just det detta skulle jag berätta med ja:P
typ idag när vi skulle åka hem från skolan så åkte vi typ till lommaryd
aa jag vet inte riktigt vad som hände men det var väl några
som typ höll på och aa tönta sig, så när vi va i lommaryd så vände
busschaffören och åkte tillbaka igen , så jävla arg va hon hahah
aa så kom aldrig hem med bussen så mamma fick komma
och hämta mig . lite småjobbigt... kom hem vid typ halv fem..
aja nu ska jag kolla runt lite sen ska jag plugga igen :P
ha det så bra :) 

/ Ebbahaahah bilden är så snygg(Y)

Kommentarer
Postat av: Angelica Lindh

fin blogg du har :)

2010-09-22 @ 19:53:43
URL: http://lifeofangelica.devote.se
Postat av: Azra

Finalisterna av veckans blogg är utsedda, gå in på bloggen och kolla om du blev en av dem! :)

2010-09-23 @ 17:33:05
URL: http://azraaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0